Results 1 of 1 total
Your search criteria Study Type: Second cycleRetail and Consumer Management
Quick Overview
- University Technische Hochschule Ingolstadt
- Degree Master of Arts
- Degree Master of Arts, M.A.
- Study Type Second cycle
- Mode of admission without admission restriction
- Deadline for Beginning Students 02.05.2024 — 15.07.2024
-
Application Deadline for Selection Process
02.05.2024 —
15.07.2024
Nähere Informationen zum Eignungsverfahren, das Teil des Onlinebewerbungsprozesses ist, finden Sie auf der Studiengangswebsite. Es finden keine Tests oder Befragungen statt, die eine persönliche Anwesenheit erforderlich machen. Lediglich werden die eingereichten Unterlagen hinsichtlich festgelegter Kriterienbereiche bewertet. - Standard period of study (amount) 3 semesters
- Study Mode (elucidation) full time; international course
- Location (main / branches campus) Ingolstadt
- Admission semester summer and winter semester
-
Subject
- Areas of Concentration Digital Commerce, Digital Marketing, Market research and environment, Principles of retail operations, Retail Branding and Store Marketing, Retail Concepts, Value Management